Olemme palvelleet asiakastamme Autoalan Keskusliittoa useissa liikejuridiikan asioissa yli kymmenen vuoden ajan. Olemme tarjonneet apua mm. kuluttajajuridiikassa, tietosuojakysymyksissä ja sopimusasioissa. Palvelemme Autoalan Keskusliiton jäsenyrityksiä myös help desk -palvelun muodossa. Toimialatuntemus ja pitkä yhteistyö ovat tuoneet lisäarvoa asiakassuhteeseen.
Videossa yhteistyöstä kertovat Autoalan Keskusliitto / lakiasiainjohtaja Timo Niemi, Lexia / osakas ja asiakasvastaava Peter Jaari sekä Lexia / tietosuojavastaava Erika Leinonen.
Help desk -palvelu Autoalan Keskusliiton jäsenille
Lisäarvo. Lainsäädännön tunteminen on osa autoliikkeen ja korjaamon ammattitaitoa ja selkeä kilpailuetu. Neuvontapalvelu kattaa kaikki liikejuridiikan alat.
Erityiskysymykset. Asiantuntijamme neuvovat erityisesti seuraavissa kysymyksissä: kuluttajansuoja-, markkinointi- ja sopimusoikeus, autokauppaan ja huoltotoimintaan liittyvät kysymykset, etämyynti ja verkkokauppa sekä asiakastietojen hallintaan ja tietosuojaan liittyvät kysymykset.
Yksinkertaisuus. Palvelu on maksutonta AKL:n jäsenille. Jos emme pysty ratkaisemaan kysymystä neuvontapalvelun puitteissa, kerromme tästä asiakkaalle ja ehdotamme erillisen toimeksiannon tekemistä. Jäsenyritykset saavat asianajopalvelumme erikoishintaan.

Tutustu asiakkaaseemme Autoalan Keskusliitto täältä: AKL – Parempaa toimintaympäristöä jäsenyrityksille.
Lue lisää Lexian osaamisalueista täältä: Osaamisalueet – Lexia Asianajotoimisto
Referenssivideon toteutti videotuotannostamme vastaava kumppani Digitoimisto Mojo.