Autoalan Keskusliitto

Autoalan Keskusliitto ja Lexia: 10 vuotta yhteistyötä

Autoalan Keskusliiton lakiasiainjohtaja Timo Niemi kertoo pitkään jatkuneesta yhteistyöstä Lexian kanssa

Olemme palvelleet asiakastamme Autoalan Keskusliittoa useissa liikejuridiikan asioissa yli kymmenen vuoden ajan. Olemme tarjonneet apua mm. kuluttajajuridiikassa, tietosuojakysymyksissä ja sopimusasioissa. Palvelemme Autoalan Keskusliiton jäsenyrityksiä myös help desk -palvelun muodossa. Toimialatuntemus ja pitkä yhteistyö ovat tuoneet lisäarvoa asiakassuhteeseen.

Videossa yhteistyöstä kertovat Autoalan Keskusliitto / lakiasiainjohtaja Timo Niemi, Lexia / osakas ja asiakasvastaava Peter Jaari sekä Lexia / tietosuojavastaava Erika Leinonen.

Hyväksy markkinointievästeet katsoaksesi video.

Help desk -palvelu Autoalan Keskusliiton jäsenille

Lisäarvo. Lainsäädännön tunteminen on osa autoliikkeen ja korjaamon ammattitaitoa ja selkeä kilpailuetu. Neuvontapalvelu kattaa kaikki liikejuridiikan alat.

Erityiskysymykset. Asiantuntijamme neuvovat erityisesti seuraavissa kysymyksissä: kuluttajansuoja-, markkinointi- ja sopimusoikeus, autokauppaan ja huoltotoimintaan liittyvät kysymykset, etämyynti ja verkkokauppa sekä asiakastietojen hallintaan ja tietosuojaan liittyvät kysymykset.

Yksinkertaisuus. Palvelu on maksutonta AKL:n jäsenille. Jos emme pysty ratkaisemaan kysymystä neuvontapalvelun puitteissa, kerromme tästä asiakkaalle ja ehdotamme erillisen toimeksiannon tekemistä. Jäsenyritykset saavat asianajopalvelumme erikoishintaan.

Tutustu asiakkaaseemme Autoalan Keskusliitto täältä: AKL – Parempaa toimintaympäristöä jäsenyrityksille.

Lue lisää Lexian osaamisalueista täältä: Osaamisalueet – Lexia Asianajotoimisto

Referenssivideon toteutti videotuotannostamme vastaava kumppani Digitoimisto Mojo.

Back to Top