Lexia avusti VVO Yhtymää IPR -koordinoinnissa ja tuotemerkin suojaamisessa
26.07.2016
VVO-konserni on Suomen suurin yksityinen, markkinaehtoinen vuokranantaja ja suurin kiinteistöomistaja asuntokannan arvolla mitattuna.
2014 VVO jakoi asuntonsa kahden brändin alle: aiempi VVO ja uusi Lumo. VVO-Yhtymä omistaa yli 40 000 asuntoa, joista lähes 27 000 on Lumo- ja 14 000 VVO-asuntoja.
VVO-Yhtymä Oyj tarjoaa Lumo- ja VVO-brändeillä turvallista, monipuolista ja vaivatonta vuokra-asumista sekä asumisen palvelujen valikoiman erilaisiin elämäntilanteisiin. Uusi Lumo-brändi muutti huomattavasti yrityksen imagoa paremmin kuluttajaa puhuttelevaksi ja samassa yhteydessä VVO-Yhtymä päätti myös muuttaa asiakaslehtensä nimeä.
Lexia avusti VVO-Yhtymää uuden Lumo brändin tuotemerkin suojaamisen alkuselvityksissä, eri vaihtoehtojen kartoituksissa, sekä rekisteröinnissä. Tuotemerkkien suojaamisten lisäksi Lexia on avustanut yhtiötä myös sen IPR strategiassa ja -sopimuksissa.