Tarjoamme selkeitä ratkaisuja perinteisiin ja innovatiivisiin markkinoinnin haasteisiin.
Markkinoinnin merkitys vain kasvaa, kun yritysten pitää yrittää erottua kilpailijoistaan kansainvälisessä toimintaympäristössä sekä uusien medioiden ja markkinointikanavien että luovien markkinointikampanjoiden ristipaineessa. Samalla sääntely ja kuluttajien oikeudet esimerkiksi omiin henkilötietoihinsa lisääntyvät.
Asiakkainamme on markkinoinnin suunnittelijoita, toteuttajia ja hyödyntäjiä. Mainostoimistojen ja mainostajien kanssa olemme mukana varmistamassa markkinointiviestinnän sisällön sääntöjenmukaisuutta ja kasvattamassa brändin arvoa. Asiakkaidemme etujen varmistamiseksi seuraamme myös aktiivisesti sääntely- ja ohjeistusmuutoksia sekä alaan liittyviä päätöksiä kotimaassa ja kansainvälisesti.
Median parissa toimivat yritykset kohtaavat yhä enemmän oikeudellisia haasteita liittyen sisältöön ja sen tarjoamiseen yleisölle. Myös jakelukanavien pirstaloituminen ja uudet digitaaliset alustat tuovat alalle uusia toimintatapoja ja juridisia haasteita. Nämä liittyvät usein yhteen, esimerkiksi kun on kyse immateriaalioikeuksista uuden teknologian mahdollistamissa jakelukanavissa. Unohtamattakaan tietosuoja-asioita, joiden valvonta lisääntyy resurssien ja tietoisuuden kasvaessa.
Käymme säännöllisesti luennoimassa markkinoinnin ja viestinnän juridiikasta eri koulutusohjelmissa, seminaareissa ja alan tapahtumissa.